LISTA DE SERVICII AUTO OFERITE:

Service-ul nostru asigura servicii MOBILE de diagnoza auto, testare auto computerizata si reparatii mecanice, chiar si la orice domiciliu / sediu al clientului din Bucuresti sau din Ilfov.
Sistemele care pot fi supuse operatiilor de diagnoza auto computerizata aratate mai sus sunt module asistate electronic: ECU - injectie, ABS, AFU, ASC, ASR, TCS, DSC, ESP, SRS - airbag, directie servo-asistata, aer conditionat, clima, transmisie automata si 4X4, pilot automat, imobilizator, instrumente de bord, inchidere centralizata, asistent parcare, frana electrica de stationare, suspensie pneumatica, etc.
Gama de marci deservite de service-ul nostru este foarte variata si cuprinde printre altele:

Autoturisme Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
Autocamioane Astra, Bremach, ERF, DAF, Iveco, Mack, MAN, Mercedes, Scania, Volvo
Autoutilitare Daewoo, GM, Ford, Hyundai, Isuzu, Mercedes, Mitsubishi, Renault, Toyota
Autocare DAF, Iveco, Hyundai, Isuzu, Mercedes, Scania, Volvo

LISTA DE SERVICII OFERITE:

In functie de anul fabricatiei, marca, model si nivel de echipare asiguram servicii si operatii de:

  • Scanare auto: identificarea codurilor de defect
  • Stergere coduri de defect: readucerea in starea initiala a registrilor de memorie destinati stocarii codurilor de defect
  • Diagnoza parametrii sistem: masurare si comparare a valorilor de functionare ale parametrilor diverselor sisteme in mod static si/sau dinamic (injectie motor, transmisie automata, ABS/ESP, clima, imobilizator, directie servoasistata, frana electrica de stationare, etc.)
  • Testare auto: testare auto functionala a unor componente - de regula sunt unele electromecanice (actuatori: clapeta admisie, EGR, etc.)
  • Programare / Adaptare: programarea sau adaptarea functionarii unor componente (chei, injectoare, clapete acceleratie, sonde oxigen, etc.)
  • Regenerare filtre particule: procesul de autocuratare a elementului filtrant
  • Resoftare / Resetare modul SRS - Airbag: stergerea crash data (a datelor de impact / eveniment) si a defectelor din memoria controller-ului
  • Eliminare functie imobilizare: anularea functiei anti-pornire a autovehiculului
  • Resetare Auto: readucerea la zero a intervalelor de schimb de ulei, sau de inspectie (service), dupa efectuarea fizica a acestora, precum si readucerea in starea initiala a unor registrii de memorie a anumitor controller-e de sistem (exemplu: SRS – airbag)
  • Evaluare auto (la vanzare-cumparare): stabilirea starii tehnice generale a unui autovehicul, prin analiza subansamblelor sale (grup moto-propulsor, sisteme de siguranta, tren de rulare, elemente de caroserie, etc.)
  • Programare chei auto cu chip: procedura de memorare / “invatare” a chipurilor din cheile auto, prin care acestea sunt recunoscute de catre sistemul de imobilizare al masinii, care va autoriza apoi pornirea motorului catre unitatea de control a injectiei

CELE MAI INTALNITE INTREBARI:

  • Ce inseamna diagnoza auto?

    Diagnoza auto – ca si activitate de service - poate fi definita ca fiind totalitatea operatiunilor constand in verificari si masurari efectuate in scopul identificarii cat mai exacte a unui defect aparut la un autovehicul. Astfel, ea se poate realiza prin mijloace vizuale, hardware (mecanice, electrice, electronice), iar in ultimii ani si software (computerizat).

  • Se poate face diagnoza auto la module care nu sunt asistate electronic?

    Da, se poate face, insa prin mijloace necomputerizate (prin observare optica si acustica, prin masurare mecanica, electrica si electronica etc.), asa cum se procedeaza, de obicei, in service-urile auto.

  • Poate fi legala schimbarea numarului de kilometri de la bord cu ajutorul echipamentelor de diagnoza auto computerizata?

    Da, insa doar in situatia inlocuirii panoului de bord cu un altul care are memorata o alta valoare pentru acest parametru decat cea reala.

  • Care e diferenta intre un scanner si un tester din moment ce ambele sunt folosite pentru operatii de diagnoza auto?

    Un scanner auto permite – prin definitie – citirea si stergerea codurilor de defect gasite, in timp ce un tester auto are si capacitatea de a realiza unele masuratori si teste pentru anumiti parametri, respectiv pentru anumite componente auto.

  • Aprinderea martorului de avarie galben, cu aspectul unui contur de motor, semnifica doar aparitia unor probleme legate de noxe, asa cum indica in majoritatea manualelor de utilizator ale diferitelor autovehicule?

    Sigur ca nu; acesta semnifica o avarie (de orice natura) a sistemului de control al grupului motopropulsor, pentru a carei identificare trebuie apelat tot la un service de diagnoza auto (aparitia catorva sute de coduri de defect poate genera aprinderea acelui martor de avarie), in scopul identificarii unei modalitati de reparare.

© Copyright 2016 Diagnoza-auto-bucuresti.ro Servicii --- Toate drepturile rezervate.